Ηλία Κυρμανίδη ανακοίνωσε ο Φάνης Σπανός για την Φθιώτιδα



«Επιτυχημένοι επαγγελματίες, επανέρχονται δυναμικά στο χώρο της Αυτοδιοίκησης. Είναι έτοιμοι να προσφέρουν πολλά στον τόπο τους και επιμένουν στην καρδιά της Ελλάδας! », τονίζειο Φάνης Σπανός στην ανάρτησή του. 


Πρόκειται για τον δικηγόρο Ηλία Κυρμανίδη 
από τα Καμένα Βούρλα  Φθιώτιδας    


Βιογραφικό

Γεννήθηκα στα  στις 5 Δεκεμβρίου του 1968. Είμαι γιος του Γιώργου Κυρμανίδη και της Βασιλικής Μπεσίρη. Έλκω την καταγωγή μου, από τον ένα προπάππο μου από την Τραπεζούντα κι από τον άλλο από τα Άγραφα. Τέλειωσα Δημοτικό και Γυμνάσιο στα Καμένα Βούρλα και Λύκειο στο Μώλο. Αποφοίτησα από τη Νομική Σχολή Κομοτηνής το 1993. Έχω μια κόρη, τη Βασιλική, που σπουδάζει στο 4ο έτος της Αγγλικής Φιλολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο. Από το 1996 ασκώ μάχιμη δικηγορία. Στο πλαίσιο του επαγγέλματός μου έχω διατελέσει, μεταξύ άλλων, νομικός σύμβουλος των Καποδιστριακών Δήμων Καμένων Βούρλων και Γοργοποτάμου και της Ένωσης Γεωργικών Συνεταιρισμών Φθιώτιδας. Επίσης διετέλεσα Πρόεδρος της Πειθαρχικής Επιτροπής της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Φθιώτιδας.

Από νεαρή ηλικία συμμετέχω ενεργά στα δημόσια πράγματα. Διετέλεσα Υπεύθυνος Πόλης στη ΔΑΠ Κομοτηνής και από το 1996 μέχρι το 2000 πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Φθιώτιδας. Ως φοιτητής, διετέλεσα πρόεδρος του Συλλόγου Φοιτητών της Νομικής Σχολής. Ήμουν τακτικό μέλος της Συγκλήτου και του Πρυτανικού Συμβουλίου του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Διετέλεσα Νομαρχιακός Σύμβουλος Φθιώτιδας από το 1999 μέχρι το 2010. Από το 2001 μέχρι το 2002 ήμουν πρόεδρος του Νομαρχιακού Συμβουλίου και στη συνέχεια Αντινομάρχης Φθιώτιδας. Από το 2015 είμαι πρόεδρος του σωματείου Φθιωτικός Όμιλος Αντισφαίρισης με έδρα τη Λαμία. Από το 2017 έχω εκλεγεί πρόεδρος της Δικαστικής Επιτροπής της Ελληνικής Φιλάθλου Ομοσπονδίας Αντισφαίρισης.

Είμαι υποψήφιος γιατί...

Φίλες και φίλοι,

Στους δύσκολους καιρούς που ζούμε, το εύκολο είναι να απέχεις. Το βολικό είναι να δείχνεις με το δάχτυλο όλους τους άλλους ως υπαίτιους. Να καταγγέλλεις, να «εξοργίζεσαι», να διαμαρτύρεσαι. Να εξομοιώνεις τους πάντες και τα πάντα. Να μηδενίζεις.. Η άλλη όψη (του ίδιου νομίσματος) είναι ως σύγχρονος Αλαντίν, να τάζεις θαύματα. Να φτιάχνεις συννεφάκια. Να χτίζεις πάνω τους κόσμους ουτοπικούς...

Σήμερα όμως, οι ανάγκες, οι διακυβεύσεις και τα επίδικα της εποχής μας «μισούν» την αδιαφορία. Οι «Γόρδιοι δεσμοί» της μακρόχρονης κρίσης, δεν λύνονται με μαγικούς τρόπους. Κόβονται με συμμετοχή, με ρεαλισμό, με πίστη, με σχέδιο. Για να αναμετρηθούμε με το σήμερα, πρέπει να όλοι να γίνουμε ενεργοί. Για να αλλάξουμε τον.. «κακό μας τον καιρό» πρέπει να «καταπιούμε» τους εγωισμούς μας, να υπερβούμε τις διαφορές μας, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να «περπατήσουμε» κόντρα στον καιρό. Με αυτές τις σκέψεις, με αυτή την εσωτερική ανάγκη (του ενεργού και χρήσιμου συμπολίτη) αποφάσισα να είμαι υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με το συνδυασμό του Φάνη Σπανού. Η μόνη υπόσχεση που μπορώ να σας δώσω, είναι ότι θα προσπαθήσω να κάνω ότι καλύτερο μπορώ.


ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ Google Plus

About Λοκρών Κάλπες

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.