Από την ΚΥΔΕΠ και την ΕΑΣ Αταλάντης στον Αγροτικό ελαιουργικό συνεταιρισμό Λοκρίδας η ''Ένωση'' Μέρος Β'


Πιστοί στο ραντεβού μας το Λοκρών Κάλπες συνεχίζει με το Β' μέρος της ιστορίας  σχετικά με την μετάβαση από την ΚΥΔΕΠ και τον ΕΑΣ Αταλάντης στον Αγροτικό Ελαιουργικό Συνεταιρισμό Λοκρίδας η '''Ενωση'' όπως είχαμε προαναγγείλει στα social media.

Συνεχίζουμε... 

Μπορεί εδώ και πάνω από δέκα μέρες να περιμένουμε απαντήσεις από τον Αγροτικό Ελαιουργικό Συνεταιρισμό Αταλάντης η΄΄Ένωση΄΄ που η πλειοψηφία των πολιτών τον συνδύαζε με την πρώην Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Αταλάντης (ΕΑΣ) αλλά αυτό δεν μας πτοεί. Τουλάχιστον αρχίζει πλέων να ξεκαθαρίζει το καθεστώς που επικρατεί και που ξέρετε  μπορεί κάποτε να θελήσουν να ασχοληθούν και με τους πολίτες, βλέπετε έρχονται και οι προσεχείς εκλογές....  
Καθ΄όλη την διάρκεια της έρευνας μας συναντήσαμε ανθρώπους ''γνώστες'' τις ιστορίας που οι περισσότεροι μας παρότρυναν να μην ασχοληθούμε με το θέμα '' τι τα σκαλίζετε τώρα '' ήταν η κυριότερη φράση που ακούσαμε.  
Σκοπός της  συντακτικής Ομάδα του Λοκρών Κάλπες δεν η αντικατάσταση της  δικαιοσύνης από εμάς, ούτε η άσκηση κρητικής αλλά η ανάδειξη των προτερημάτων και των ελαττωμάτων του τόπου μας προς μίμηση αλλά και προς βελτίωση όλων μας ώστε να μην ξαναγίνουν θα ίδια λάθη εσκεμμένα ή μη... 
Γιαυτό τον λόγο και μην μπορώντας να μπούμε στην διαδικασία του ωχαδερφισμού η ομάδα μας έχει σκοπό να συνεχίζει να ''σκαλίζει'' το θέμα και στο τελείωμα των άρθρων να φροντίσει ώστε όλα μαζί να αποδοθούν στους κατάλληλους για μας αποδέκτες... Τα φερέφωνα και οι εκβιασμοί  δεν μας αγγίζουν από όπου και αν προέρχονται. Εμείς απλά συνεχίζουμε το έργο μας λέγοντας προς υπεράνω όλων είναι μόνο ο Νόμος. Βλέπετε τα Φέουδα και  η Φεουδαρχία έχει καταργηθεί προ πολλού οπότε όλα πλέων διέπονται από ένα Νομικό Καθεστώς.

Στο σημερινό μας άρθρο σας παραθέτουμε μέρος από την από 3-9-2014  ΕΓΚΥΚΛΙΟ με   Θέµα: Τροποποιήσεις των Ν. 4015/2011 και Ν. 2810/2000 «Αγροτικές Συνεταιριστικές Οργανώσεις».  η οποία στην παράγραφο 11 αναφέρει τα εξής:

11. Μεταβατικές διατάξεις :

 Η παράγραφος 2 του άρθρου 18 του ν. 4015/2011, όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής; 

α. Οι Αγροτικοί Συνεταιρισµοί οι οποίοι κατά την πρώτη εγγραφή τους αξιολογούνται ως ανενεργοί, οφείλουν κατά τη δεύτερη κατά σειρά αξιολόγησή τους είτε να έχουν καταστεί ενεργοί ΑΣ είτε να έχουν συγχωνευθεί µε άλλο ενεργό ΑΣ, διαφορετικά λύονται και τίθενται σε καθεστώς εκκαθάρισης, σύµφωνα µε τα οριζόµενα στην παράγραφο 4 του άρθρου 4, του ν. 4015/2011,όπως ισχύει µετά την τροποποίησή του µε την παρ. 4 του άρθρου 61, δηλαδή µε την διαδικασία, που ανωτέρω αναφέρουµε για την εκκαθάριση. Η παρ. 5 του άρθρου 4 του ν. 4015/2011 καταργείται, µε το άρθρο 34 του ν. 4282/2014. 

β. Με την παρ. 9 του άρθρου 61 τροποποιούνται ορισµένες διατάξεις του άρθρου 19 του ν. 4015/2011 , που αφορούν στην διαδικασία συγχώνευσης και µετατροπής των ΕΑΣ , ΚΕΣΕ, ΚΑΣΟ σε Αγροτικούς Συνεταιρισµούς ή σε Αγροτικές Εταιρικές Συµπράξεις και των ΣΕ σε Αγροτικές Εταιρικές Συµπράξεις, ώστε να επιλύσουν ορισµένα προβλήµατα, τα οποία είχαν δηµιουργηθεί κατά την εφαρµογή τους, και να δοθεί η δυνατότητα στο ∆ικαστήριο, το οποίο εγκρίνει το καταστατικό του νέου νοµικού προσώπου του ΑΣ, το οποίο προήλθε από την συγχώνευση-µετατροπή µιας ΕΑΣ, ΚΕΣΕ ή ΚΑΣΟ να ελέγξει και την ορθή εφαρµογή των διατάξεων του νόµου αυτού . Ειδικότερα, οι αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων των ΑΣ, µελών των ΕΑΣ, περί συγχωνεύσεως και των ΕΑΣ περί µετατροπής σε ΑΣ ή ΑΕΣ, λαµβάνονται µε την απαρτία της παραγράφου 3 του άρθρου 11 και την πλειοψηφία της παραγράφου 2 του άρθρου 12 του ν. 2810/2000, δηλαδή την αυξηµένη απαρτία και πλειοψηφία, που αναφέρουν οι διατάξεις αυτές. Βεβαίως οι διατάξεις αυτές αφορούν στις συγχωνεύσεις και µετατροπές, που γίνονται µετά την έναρξη ισχύος της διάταξης αυτής και συγκεκριµένα µετά την 1.8.2014. Οι ΕΑΣ, οι οποίες έλαβαν απόφαση για τη συγχώνευση- µετατροπή τους, θα πρέπει να ολοκληρώσουν τη διαδικασία τους αυτή µέχρι 30.9.2014, η δε θητεία των οργάνων διοικήσεώς τους λήγει την ηµεροµηνία αυτή. 

γ) Η µετατροπή µίας ΕΑΣ σε ΑΣ συντελείται µε τη συγχώνευση των πρωτοβαθµίων αγροτικών συνεταιρισµών µελών της, κατόπιν λήψεως των προβλεπόµενων στην ανωτέρω παράγραφο αποφάσεων, µε εξαίρεση την περίπτωση των ΕΑΣ, που έλαβαν απόφαση για µετατροπή τους µέχρι τον Μάρτιο του 2012 και γνωστοποίησαν την απόφασή τους αυτή στην Εποπτική Αρχή. Με την διαδικασία της συγχώνευσης- µετατροπής, διότι δεν πρόκειται περί γνησίας µετατροπής, µε την οποία το νοµικό πρόσωπο της ΕΑΣ αλλάζει απλά νοµικό µανδύα, δηλαδή νοµική µορφή, αλλά µετατροπή η οποία είναι προϊόν συγχωνεύσεως των πρωτοβαθµίων οµοιόβαθµων αγροτικών συνεταιρισµών µελών της ΕΑΣ µαζί µε την κατά πλάσµα µετατρεπόµενη ΕΑΣ σε ΑΣ, ώστε δια της συγχωνεύσεως όλων να δηµιουργείται ένα νέο νοµικό πρόσωπο ο Αγροτικός Συνεταιρισµός (ΑΣ) του ν. 4015/2011. Η διαδικασία, η οποία ακολουθείται µετά την λήψη των προαναφερόµενων αποφάσεων, είναι ουσιαστικά η περιγραφόµενη στο άρθρο 21 του ν. 2810/2000, στην οποία άλλωστε ρητά παραπέµπει η παράγραφος 2 του άρθρου 19 του ν. 4015/2011. 

Συγκεκριµένα : 

αα) Η γενική συνέλευση της ΕΑΣ εγκρίνει το σχέδιο σύµβασης συγχώνευσης - µετατροπής, το οποίο συντάσσεται από τα ∆ιοικητικά Συµβούλια όλων των συγχωνευόµενων ΑΣ και της ΕΑΣ και περιλαµβάνει τους όρους της συγχώνευσης και την αξία της µερίδας του νέου ΑΣ. Ορθόν είναι να αναγράφεται στους όρους της συγχώνευσης-µετατροπής και η διαδικασία των εκλογών, για την εκλογή του προσωρινού διοικητικού συµβουλίου, επίσης η επωνυµία και ο σκοπός και οι δραστηριότητες του νέου συνεταιρισµού κλπ. Με την ίδια απόφαση µπορεί να ορίζεται ότι στην περίπτωση που ο αριθµός των µελών φυσικών προσώπων των συγχωνευόµενων συνεταιρισµών υπερβαίνει τα τετρακόσια (400) µέλη, η κοινή γενική συνέλευση των µελών των συγχωνευόµενων αγροτικών συνεταιρισµών µπορεί να είναι αντιπροσωπευτική. Τους όρους της αντιπροσωπευτικότητας θα τους θέσει το σχέδιο σύµβασης συγχώνευσης. Η έκθεση εκτίµησης των περιουσιακών στοιχείων των αγροτικών συνεταιρισµών που συγχωνεύονται και της µετατρεπόµενης ΕΑΣ, εγκρίνεται από τη γενική συνέλευση της ΕΑΣ. Ακολούθως δηµοσιεύεται σε µια εφηµερίδα, ορίζει το άρθρο 21 του ν. 2810/2000. Η γενική συνέλευση της παρούσας διάταξης συγκροτείται µε την απαρτία των αντιπροσώπων των µελών της ΕΑΣ, που αποφάσισαν τη συγχώνευσή τους µε τη µετατρεπόµενη ΕΑΣ και την ίδια πλειοψηφία.

 ββ) Πρωτοβάθµιοι Αγροτικοί Συνεταιρισµοί καθώς και φυσικά πρόσωπα-µέλη των συγχωνευοµένων συνεταιρισµών, που δεν επιθυµούν τη συγχώνευση, µπορούν να αποχωρήσουν. Οι αποχωρούντες λαµβάνουν την αξία της συνεταιρικής τους µερίδας κατά τους όρους του καταστατικού τους. Συνήθως τα καταστατικά περιέχουν διατάξεις, σύµφωνα µε τις οποίες οι αποχωρούντες λαµβάνουν την ονοµαστική αξία της συνεταιριστικής τους µερίδας, όπως ισχύει σύµφωνα µε την σχετική διάταξη του καταστατικού µειωµένη σε περίπτωση ζηµίας, ή ότι άλλο δικαιούται να λάβει το µέλος, σύµφωνα µε τα αποτελέσµατα της τελευταίας χρήσης. Το µέλος που αποχωρεί δεν έχει κανένα δικαίωµα στην περιουσία, που έχει δηµιουργήσει ο Συνεταιρισµός. 

γγ) Οι ΕΑΣ, που έχουν αρνητική οικονοµική θέση και αδυνατούν µε την αύξηση του συνεταιριστικού τους κεφαλαίου να αποκτήσουν θετική οικονοµική θέση ή να καταστούν οικονοµικά βιώσιµες, σύµφωνα µε την υποπερίπτωση εε) όπως παρακάτω αναλύεται µπορούν να αποφασίζουν τη λύση τους και θέση τους σε εκκαθάριση, σύµφωνα µε τα άρθρα 24 και 25 του ν. 2810/2000. (∆ιαδικασία Εκκαθαρίσεως, ορισµός Εκκαθαριστή κλπ, όπως ορίζεται στα άρθρα 24 και 25 του ν. 2810/2000, όπως ισχύουν κατόπιν της τροποποιήσεώς τους µε την παρούσα διάταξη του άρθρου 61). 

δδ) Οι ΕΑΣ, οι οποίες τίθενται σε εκκαθάριση σύµφωνα µε τις διατάξεις του παρόντος άρθρου, µπορούν να µεταβιβάσουν ή να µισθώσουν τις παραγωγικές τους εγκαταστάσεις κινητές και ακίνητες, στις οποίες περιλαµβάνονται και οι αποθηκευτικοί χώροι των προϊόντων τους και τις οποίες χρησιµοποιούν για τις ανάγκες τους, αποκλειστικά και µόνο σε ΑΣΟ του παρόντος νόµου, δηλαδή σε Αγροτικούς Συνεταιρισµούς (ΑΣ) ή σε Αγροτικές Εταιρικές Συµπράξεις (ΑΕΣ) . Η απόφαση για τη µεταβίβαση ή τη µίσθωση, που γίνεται από τις ΕΑΣ λαµβάνεται από τη γενική συνέλευση της ΕΑΣ µε την απαρτία των 2/3 των αντιπροσώπων των µελών της και την πλειοψηφία των 2/3 των αντιπροσώπων των µελών της. Σε περίπτωση που δεν υπάρξουν ενδιαφερόµενες ΑΣΟ, για ένα έτος µετά την έναρξη της εκκαθαρίσεως, η δέσµευση αυτή παύει να ισχύει και η µεταβίβαση πραγµατοποιείται σύµφωνα µε τα οριζόµενα στο νόµο, για την εκκαθάριση. Η µίσθωση ισχύει για όσο χρόνο διαρκεί η εκκαθάριση. Η παρούσα διάταξη δεσµεύει και τον Εκκαθαριστή. Αυτό σηµαίνει ότι αν η µίσθωση ή η µεταβίβαση των παραγωγικών εγκαταστάσεων και των αποθηκευτικών χώρων των ΕΑΣ γίνει µετά την έναρξη της εκκαθαρίσεως από τον εκκαθαριστή, θα πρέπει την απόφαση για την µίσθωση ή την µεταβίβαση αναλόγως της κρίσεως της γενικής συνελεύσεως να την αποφασίσει, η γενική συνέλευση των αντιπροσώπων της ΕΑΣ, µε τις προβλεπόµενες αυξηµένες απαρτίες και πλειοψηφίες, που ορίζεται. Η γενική συνέλευση οφείλει να προσδιορίσει και το ύψος του µισθώµατος καθώς και το τίµηµα της πωλήσεως καθώς επίσης µπορεί να ορίσει και όρους παροχής εγγυήσεως. 

εε) Οι ΕΑΣ, οι οποίες έχουν αρνητική οικονοµική θέση, µπορούν, εφόσον επιθυµούν τη µετατροπή τους σε ΑΣ ή ΑΕΣ και δύνανται να εξυγιανθούν, να συντάξουν σχέδιο εξυγίανσης και αναδιάρθρωσης, µε το οποίο όµως καθίσταται δυνατή η εξυγίανση και η βιωσιµότητα του νέου ΑΣ ή της ΑΕΣ, που θα προκύψει, από τη διαδικασία συγχώνευσηςµετατροπής. Τα σχέδια αυτά πρέπει να τύχουν της έγκρισης της ενυπόθηκης τράπεζας µε το µεγαλύτερο ύψος απαιτήσεων κατά της ΕΑΣ, ή του εκκαθαριστή της υπό εκκαθάριση ΑΤΕ Α.Ε.. Το σχέδιο εξυγίανσης και αναδιάρθρωσης που εκπονείται κατά τα παραπάνω, εφόσον το αποδεχθούν εγγράφως πιστωτές των ΕΑΣ που εκπροσωπούν τουλάχιστον το 51% των συνολικών οφειλών, συµπεριλαµβανοµένων των ενυπόθηκων δανειστών, δεσµεύει και το ∆ηµόσιο, τους ασφαλιστικούς οργανισµούς, κύριας και επικουρικής ασφάλισης, τους ΟΤΑ και τα ΝΠ∆∆. Η διάταξη ισχύει και για τις ΚΑΣΟ και ΚΕΣΕ, οι οποίες µετατρέπονται σε ΑΣ ή ΑΕΣ. Σύµφωνα µε την άνω διάταξη, αν µε οποιονδήποτε τρόπο µπορεί να εξασφαλισθεί η βιωσιµότητα µιας ΕΑΣ, ΚΕΣΕ και ΚΑΣΟ, η οποία αδυνατεί να µετατραπεί λόγω της αρνητικής οικονοµικής της θέσης , µπορεί να συντάξει και να υποβάλλει σχέδιο εξυγίανσης και αναδιάρθρωσης, µε τους όρους του οποίου, µπορεί να εξασφαλίζεται η βιωσιµότητα της συνεταιριστικής οργάνωσης κατά την µετατροπή της. Στα σχέδια εξυγίανσης, µπορεί βεβαίως να προβλέπεται και µείωση του προσωπικού των εργαζοµένων µείωση ή ρύθµιση οφειλών προς τις πιστώτριες τράπεζες, το Ελληνικό ∆ηµόσιο, τα Ασφαλιστικά Ταµεία Κυρίας και Επικουρικής Ασφάλισης. Εφόσον το σχέδιο εξυγίανσης και αναδιάρθρωσης, το οποίο εξασφαλίζει την βιωσιµότητα του νέου ΑΣ ή της ΑΕΣ, µε τους όρους που αυτό θέτει, το αποδεχθούν εγγράφως πιστωτές των ΕΑΣ που εκπροσωπούν τουλάχιστον το 51% των συνολικών οφειλών, συµπεριλαµβανοµένων των ενυπόθηκων δανειστών, τότε το σχέδιο αυτό όπως έχει εκπονηθεί και µε τους όρους, που θέτει, δεσµεύει απολύτως και το ∆ηµόσιο, τους ασφαλιστικούς οργανισµούς, κυρίας και επικουρικής ασφάλισης, τους ΟΤΑ και τα ΝΠ∆∆. Η διάταξη αυτή παρέχει σηµαντικές δυνατότητες, για την εξυγίανση µιας συνεταιριστικής οργάνωσης και εµποδίζεται έτσι η θέση της σε εκκαθάριση




Τα ερωτήματα μας λοιπόν όχι μόνο συνεχίζονται αλλά και αυξάνονται  ...



  • Ισχύει η παραπάνω εγκύκλιος?
  • Υπό ποίο καθεστώς ήταν κατά την έκδοση της παρούσας εγκυκλίου ο ΕΑΣ Αταλάντης?
  • Υπήρξε εκκαθάρισή και ποια μέθοδος ακολουθήθηκε από τις αναφερόμενες στην εγκύκλιο? 
  • Υπάρχει πίνακας που να αναφέρονται οι συγκεκριμένες κτιριακές εγκαταστάσεις?
  • Ποια τα χρέη που παρέλαβε από τον ΕΑΣ Αταλάντης?
  • Έχει βγει απόφαση από το ΔΣ του συνεταιρισμού με την οποία δίδονται ακίνητα του προς ενοικίαση ή προς πώληση?
  • Ποιοι είναι ήδη ένοικοι των ακινήτων? 
  • Υπάρχει η υπήρχε ανοιχτός Διαγωνισμός  εκμίσθωσης των χώρων σε επαγγελματίες ή σε ιδιώτες? Που έχει δημοσιευθεί αν υπάρχει?
  • Είναι Φορολογικά και Ασφαλιστικά ενήμερος  ο  συγκεκριμένος φορέας  και έχει δηλώσει τα συμφωνητικά μίσθωσης στην ΔΟΥ ΛΑΜΙΑΣ ?
  • Απαιτείτε η σύνταξη προυπολογισμού - ισολογισμού στον συγκεκριμένο φορέα και αν ναι  σε ποια εφημερίδα έχει δημοσιευτεί?
  • Τι γίνεται με τις ιδιοκτησίες της ΄΄Ένωσης'' είναι δανειακά προσημειωμένες και αν ναι ποιες είναι αυτές? 
  • Ποια είναι η Επιτροπή εκμίσθωσης των ήδη εκμισθωμένων  χώρων  και ποιος ο πίνακας με το αντίτιμο των συγκεκριμένων μισθίων? 
  • Έχει δείξει ενδιαφέρων κάποιος επενδυτής για αγορά ακινήτου  ?
  •  Υπάρχει ηλεκτρικό ρεύμα στα ακίνητα? Σε ποιο όνομα εκδίδονται οι λογαριασμοί ρεύματος στα ήδη νοικιασμένα κτίρια?
  • Ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Λοκρίδος η ''ΈΝΩΣΗ'' αναλάμβανε ως το 2017 την ''Δακοκτονια'' της περιοχής από την ΠΣΕ ? Ποια ήταν τα ποσά?

Επειδή  ο Αγροτικός Ελαιουργικός Συνεταιρισμός Λοκρίδας η Ένωση συνεχίζει ακόμη να μην  διαθέτει κάποιο mail και αδυνατούμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους. Σας επισυνάπτουμε το mail μας lokronreal@gmail.com ώστε αν θέλετε να μας κοινοποιήσετε τις απαντήσεις σας προς δημοσιοποίηση.


συνεχίζεται... 


Στόχος μας η σωστή ενημέρωση των Λοκρών Πολιτών








Για την συντακτική Ομάδα
του Λοκρών Κάλπες
Σ. Ι. Μ.







* Όπως είναι γνωστό οι πηγές μας από αναγνώστες  δεν αναφέρονται επί των δημοσιεύσεων.
 **Σε κάθε περίπτωση το Λοκρών Κάλπες διαθέτει τα διασταυρωμένα στοιχεία των καταγγελλόντων μόνο για χρήση και επίδειξή τους στην Ελληνική Δικαιοσύνη μετά από συγκεκριμένη απόφαση. 
***Επειδή η '''Ένωση'' Αταλάντης δεν διαθέτει κάποιο mail ήταν αδύνατο να επικοινωνήσουμε μαζί του
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ Google Plus

About Λοκρών Κάλπες

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.